maandag 22 april 2013

Veel ontevredenheid over supermarktketens

Zeker de helft van de klanten van supermarktketens is ontevreden over de kwaliteit van de producten die zij in de schappen aantreffen. Liefst 61 procent van de mensen die online reageerden op een onderzoek van het bureau InMind blijkt ontevreden en 58 procent van de mensen die telefonisch benaderd werden door de onderzoekers. Ze vinden te vaak bedorven en slechte producten in de winkels.

Er staan vaak te lange rijen voor de kassa's, vindt 60 procent. Maar ook verder laat de dienstverlening in de winkels te wensen over (40 procent) en vindt 47 procent dat het personeel niet precies weet welke producten er verkocht worden.

Er wordt volgens bijna de helft van de mensen gerommeld met de prijzen en als er aanbiedingen zijn, dan komen de prijzen in de winkel niet overeen met wat er in de reclame beloofd wordt (34 procent). Toch blijkt maar 23 procent echt ontevreden over het prijsniveau in de winkels tegen 57 procent die juist vindt dat de supermarktketens goedkoper zijn dan zelfstandige winkels.

Bron: Ukrinform

Geen opmerkingen: